هواپیمایی آسمان ترمینال مهرآباد

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

هواپیمایی آسمان ترمینال مهرآباد

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

آیا یک زمانی داشت پرواز های فرست کلاس کنسل می شد؟

دوران اهدای بسته های لوازم آرایشی به بانوان و بسته های بازی به کودکان در قسمت درجه یک (فرست کلاس) پروازها شاید روبه اتمام باشد ، با توجه به رکود اقتصادی جهان و طبق آمار منتشر شده توسط سازمان هوایی IATA سطح درخواست سفر با بلیط های فرست کلاس در پرواز ها نسبت به سال ۲۰۰۹ میلادی ۱۷ درصد کاهش را نشان می دهد. این در حالی است که بسیاری از شرکت های هواپیمایی مثل easy way و رایان ایر در ارایه خدمات ارزان قیمت بسیار مشهور شده اند. بنابراین شاید قسمت فرست کلاس هواپیماها هم به صندلی های ارزان قیمت تری تبدیل شود. این پدیده در حالی اتفاق می افتد که کلا در سال ۲۰۱۰ میلادی سطح درخواست مسافرت های لوکس به کلی کاهش چشمگیری را نشان داده است.

 طبق آخرین گزارش یورومونیتور در سال ۲۰۱۰ میلادی تحت عنوان «تغییر عادت سفری مسافران» بیان شده که بسیاری از مسافران خطوط هوایی سعی در تغییر عادت مسافرت خود کرده اند و با توجه به رکود اقتصادی، این مسافران سعی در کاهش هزینه های مسافرت خود از جمله بیمه نامه ها و خدمات دیگر داشته اند. این مسافران از صندلی های بسیار راحت قسمت فرست کلاس دل کنده اند و به صندلی های اکونومی economy روی آورده اند که بر اساس این تغییر عادت شرکت های هواپیمایی نیز تعدادی از کابین های فرست کلاس خود را جمع آوری کرده و تبدیل به قسمت اکونومی کرده اند و تا حدودی از ارایه خدمات فرست کلاس خودداری کرده و می کنند.  ادامه مطلب ...

کاربرد سالن ترانزیت

ورود به سالن ترانزیت پس از چک کردن بلیط هواپیما توسط فرودگاه

آشنایی با سالن‌ها و بخش‌های مختلف فرودگاه، برای هر مسافر و خریدار بلیط هواپیما امری ضروری به‌حساب می‌آید. چراکه معمولاً قبل از هر پرواز داخلی یا خارجی، مسافر ملزم به انجام برخی کارها و پشت سر گذاشتن برخی مراحل است. یکی از جاهایی که معمولاً در فرودگاه‌ها اسمش به چشم می‌خورد سالن ترانزیت است. جایی که اغلب مسافران هیچ تعریفی خاصی از آن در ذهن خود ندارند.

سالن‌های ترانزیت صرفاً مکانی با چند صندلی و مسافران متعدد نیستند. بلکه مسلماً این سالن‌ها کارکرد ویژه­ای در فرودگاه داشته و حضور در آن‌ها قبل از پرواز بسیار مهم می‌باشد. بنابراین در مطلب زیر، نگاهی به چیستی سالن ترانزیت فرودگاه‌ها می‌اندازیم و بیش‌ازپیش با این قسمت آشنا می‌شویم.  ادامه مطلب ...

موفق‌ترین آژانس‌های مسافرتی دنیا چه می کنند؟

در ادامه ما ۵ اصل کلیدی برای بازاریابی محتوایی آژانس مسافرتی معرفی می‌کنیم، با استفاده از این راهکارها، آن‌ها قادر خواهند بود یک استراتژی بازاریابی محتوایی خوب برای شرکت خود تنظیم کنند.

 

۱) خود و مخاطبان‌تان را بشناسید

شناسایی مخاطبان هدف، یکی از اصول پایه بازاریابی به شمار می‌آید. اما زمانی که در مورد محتوا بحث می‌کنیم، این اصل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا باید پیشنهادات منحصر‌به‌فرد و خاصی برای مخاطبان ارائه کنید. اختصاص دادن محتوای منحصر‌به‌فرد برای برند شما باعث افزایش تعامل مشتریان با کسب‌و‌کارتان خواهد شد و نام تجاری شما را در بین هزاران رقیب دیگر، متمایز‌تر جلوه خواهد داد. شما نیاز دارید برای آژانس‌های مسافرتی خود ستون‌های محتوایی منحصر به فردی برای برند و مشتریان خودتان ایجاد کنید. برای این منظور تلاش کنید که مشتریان خود و دلیل ارتباط آن‌ها را با برند خودتان را شناخته و کشف کنید.  ادامه مطلب ...

چگونه یک آژانس مسافرتی را موفق کنیم؟

خبرنگاری شغلی با ویژگیهای منحصر به فرد است ! ویژگیهای شغلی که باعث می شوند تجربیات متفاوتی پیدا کنیم، یکی از این ویژگیهای متفاوت، تعداد سفرهای زیاد و طولانی است که باعث شده است آژانسهای مسافرتی و ایرلاین ها و هتل ها و … را به خوبی بشناسیم و بتوانیم توصیه هایی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارائه دهیم.

۱٫ تخصص
تعداد محدودی مقصد یا فعالیت را انتخاب و در زمینه آن تخصص پیدا کنید. امروزه مشتریان از طریق اینترنت، بیشتر به اطلاعات سفر دسترسی دارند و زمانی از آژانس های مسافرتی یاری می طلبند که اطلاعات تخصصی نیاز داشته باشند.

۲٫ سفارشی سازی
خود را از خدمات آنلاین سلف سرویس و سیستم های “خودت انجام بده”
متمایز کنید و به جای آن با استفاده از اینترنت، تلفن و ملاقات حضوری، خدمات سفارشی ارایه دهید. 

ادامه مطلب ...

تجربه رزرو آنلاین و آسان بلیط هواپیما با کمی دقت!

تا به حال شده به عکس سفرهای قبلیتان نگاه کنید و دلتان بخواهد دوباره به آن شهر سفر کنید؟ تا به حال شده یک عکس از جزیره‌ای در آسیای شرقی،‌ یک کافه قدیمی در بوداپست، یک مرکز خرید بزرگ در استانبول، یا یک غذای خوشمزه چینی را ببینید و دلتان بخواهد کاش آنجا بودید؟

 تیک بان، علاوه بر امکان رزرو آنلاین هتل و پرواز با بهترین قیمت‌های رقابتی، در جشنواره پاییزی خود یک دستگاه آیفون X به همه افرادی که در سایت ثبت‌نام کنند یا خریدی از سایت انجام دهند هدیه می‌کند. فرقی نمی‌کند اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید، بلیط قطار خود را از تیک بان تهیه کنید یا هتل رزرو کنید. تیک بان همه کسانی که در سایت ثبت‌نام کنند یا از خدمات آن استفاده کنند در قرعه‌کشی شرکت می‌دهد.  ادامه مطلب ...